söndag 3 juni 2012

Råbocka Outdoor Cup P16




Nu är det dags för oss att anmäla oss till Råbocka Outdoor Cup. Vi kommer att anmäla ett P15 och ett P16 lag. Det kommer att bli lite splittrat i år för P97 killarna kommer att spela Båstad Outdoor Open samtidigt som P16 spelar Råbocka. Mer info om P15 kommer senare.

Råbocka Outdoor Cup:

P16 spelar 8-9 Augusti. Spelprogram kommer senare.

Följande spelare är uttagna till P16 Råbocka Outdoor Cup:

Ok: Erik Wennerlund
Ok: Oskar Nielsen
Ok: Oliver Lindberg Nilsson
Ok: Rikard Göransson
Ok: Rasmus Öhrn
Ok: Viktor Johnsson
Ok: Max Wilsson

Kan ej: Dennis Nelandersson


Skriv en kommentar om ni kan deltaga eller inte här senast 11/6.

Vi behöver även ett namn på laget skriv även förslag på det.

8 kommentarer:

  1. Kan och vill // Rasmus

    SvaraRadera
  2. Jag är med :)
    // Oliver

    SvaraRadera
  3. jag kan :-)<3<3<3/ Erik

    SvaraRadera
  4. Är i thailand då så kan inte va med. Mvh. Dennis N

    SvaraRadera
  5. viktor johnsson6 juni 2012 kl. 10:21

    Jag kan !

    SvaraRadera
  6. Jag kan //Oskar #72

    SvaraRadera
  7. Jag är med/Rikard G.#36

    SvaraRadera