onsdag 29 september 2010

Nyförvärv 2 Jonathan Ikonen




Nyförvärv 2 är Jonathan Ikonen.

Vilken klubb kommer du ifrån?
Jag kommer från Åby som Erik.
Att komma till en ny klubb kan vara svårt. Hur har det varit för dig?
Det har gått bra. Grabbarna har gjort det lätt för mig och släppt in mig i laget på ett bra sätt.
Vad tycker du om träningarna?
De är roliga med ett mycket högt tempo, det tycker jag är bra. Det är varierande övningar och det tycker jag är kul.
Vad tycker du om spelet i laget?
Spelarna är duktiga och det går
undan Jag tycker om när det är fart i spelet, det passar mig.
Vilken position har du spelat i din gamla klubb?
Jag har spelat både center och back.
Vilket är din specialare dvs vad innebär det att göra en Jonathan Ikonen?
Hm, det var svårt. Tja. Det skulle nog vara att göra ett hårt dragskott högt uppe i krysset.

Vi hälsar Jonathan Ikonen varmt välkommen till de Svarta Pantrarna och ser fram emot många bollar i klykan under säsongen!


5 kommentarer: