tisdag 14 juni 2011

Torparedagarna 1/7-2/7

Vi har fått möjligheten att ha en egen attraktion på Torparedagarna. Tanken är att vi ska ha ett mål med en målvakt och att vi ska sälja skott på målvakten. Vi tror att vi skulle kunna få in en slant till lagkassan på detta så därför undrar vi om spelare och föräldrar är med på att driva denna attraktion under fredag 1/7 och lördag 2/7 . Vi vill även veta vilka av spelarna som är villiga att ställa upp som målvakter. Då vi bara har två ordinarie målvakter så hoppas vi att några av våra utespelare är redo att försvara lagets ära genom att vara målvakter under dessa dagar.


Skriv en kommentar med spelare och förälder som kan hjälpa till samt om du kan tänka dig att vara målvakt. Svar senast fredag 17/6.

5 kommentarer:

  1. jag är gärna med ;) / Erik

    SvaraRadera
  2. Jag vill vara med en av dagarna, men jag vill helst inte vara målvakt / Alexander Emilsson :)

    SvaraRadera
  3. Jag ställer gärna upp som målvakt kan va med på båda dagarna om det skulle behövas #72 Oskar

    SvaraRadera
  4. Jag och rasmus kan stå på lördagen - vilken tid gäller?
    //Rasmus o Henrik Ö

    SvaraRadera
  5. hej tyvärr kan jag inte komma då jag har fått förhinder :( / Erik.W

    SvaraRadera