tisdag 13 april 2010

Föräldrarmatch 21/4 17:00-19:00







Nu är det dags för årets sammandrabbning! P12 & P13 utmanar föräldrarna i innebandy! De Svarta Pantrarna ställs mot de Grå Pantrarna! Vi samlas 21/4 17:00 i sporthallen. Vi kommer att dela upp i lag och ha en mini turnering. Det blir ingen mix utan föräldrar för sig och spelare för sig. Det kommer att bli tufft! Vågar du möta våra Svarta Pantrar på planen med endast en innebandyklubba som försvar? Skriv en kommentar om ni kommer och hur många ni blir, spelare + föräldrar så att vi kan planera. Vi vill ha ert svar senast måndag 19/4.

Varmt välkomna till årets fight!

Bonny, Thomas, Göran & Mats.

21 kommentarer:

  1. Så dålig stil av er som inte kom på fysträningen, Vi var 3 st som var där och alla visade riktigt "Jävla" Bra inställning. Alla gav 110 Procent. Har aldrig sätt någon/några slita som de som var på träningen

    SvaraRadera
  2. De är ju ett gäng som tränar fotboll nu.... Så de latar sig inte... Bobban ska försök komma på föräldra matchen.
    /Cina

    SvaraRadera
  3. Tack för en MYCKET bra fysträning killar! Det var en riktig tuff träning i kväll men ni kämpade som tigrar härligt att se.Håller med Viktor att de e tråkigt att inte fler av er kom till träningen. E man sjuk eller har förhinder så e de väl ok men uteblir man bara för att man inte "pallar" så e de inte ok!! Göran

    SvaraRadera
  4. jag min pappa och bror kommer/ ralle

    SvaraRadera
  5. Kalle med pappa kommer

    SvaraRadera
  6. jag kommer kanske min pappa! ps! håller med viktor om i torsdags!

    SvaraRadera
  7. Rikard 36 kommer mad pappa Rolle.

    SvaraRadera
  8. Jag kommer själv!

    SvaraRadera
  9. Roger och Oskar N kommer

    SvaraRadera
  10. jag och pappa kommer

    SvaraRadera
  11. Jag kommer själv / Alex

    SvaraRadera
  12. Pappa och jag kommer./Viktor E

    SvaraRadera
  13. Jag tar med morsan. /Viktor F

    SvaraRadera
  14. Jag kommer... // Olivers Mamma Ditte

    SvaraRadera
  15. Jag kommer själv:P

    SvaraRadera
  16. jaaaagggg kommeerrrr !!!!! Filip

    SvaraRadera
  17. jag kommer själv//robin

    SvaraRadera
  18. jag kommer själv//Benjamin

    SvaraRadera
  19. Vi kan tyvärr inte komma ikväll.lite sent med beskedet.bättre sent än aldrig .Ni får ha det så skoj./Line

    SvaraRadera
  20. Adam Jag kommer själv!

    SvaraRadera