söndag 5 augusti 2012

Råbocka Outdoor Cup 2012 Övernattning

Eftersom flera stycken av er som skall spela Råbocka Cup vill att vi skall bo gemensamt. Så har vi lyckats med att fixa detta. Det blir övernattning ons, tors och fre. Det kommer att kosta 200,00 kr per person och då ingår 3 st frukostar och ett kvällsmål (fredag). Övriga måltider står man själv för.

För föräldrar som vill vara med på fredagens grillning så betalar de 50:-

Vi vill ha in hur många som är intresserade av att vara med på detta. Lägg en kommentar nedan om du/ni är intresserade med hur många ni blir innan tisdag 7/8.

Detta gäller för alla som skall spela i våra lag -96 och -97 i Båstad och Råbocka.

Mvh Tränarna

16 kommentarer:

  1. jag ligger över,Pontus.

    SvaraRadera
  2. jag ligger över en natt (ons-tors).

    SvaraRadera
  3. Jag ligger också över!

    SvaraRadera
  4. Jag ligger över/Max

    SvaraRadera
  5. Ligger över/ Jonte

    SvaraRadera
  6. jag ligger över / Erik

    SvaraRadera
  7. Ligger över 1 natt onsd.-torsd.
    måste jobba på fredag.Hälsn.Rikard G.

    SvaraRadera
  8. jag ligger över/rasmus

    SvaraRadera
  9. Oskar ligger också över //#72 Oskar

    SvaraRadera
  10. Anton Möller ligger också över.

    SvaraRadera
  11. Oliver är med!

    //Oliver

    SvaraRadera
  12. Torsdag-Lördag /Martin

    SvaraRadera
  13. Ligger över Torsdag-lördag/ Benjamin

    SvaraRadera
  14. jag ligger över// Fabbe

    SvaraRadera
  15. Ditte, Bebben, marielle, Alvina& Zachris kommer och grillar på fredag.
    Bonny & Alvina sover över.
    //Bonny

    SvaraRadera