måndag 1 februari 2010

Aktivitetskväll Tisdag 2/2 17:00




Nu är det dags med en aktivitetskväll. Det är snabba ryck som gäller.
Var? Skannebacken
När? Tisdag 2/2 17:00
Vem? Spelare med föräldrar och syskon
Hur? Med pulka, kälke etc.
Mat? Vi bjuder på korv med bröd och dricka
Vad? Ta med gott humör och bus i sinnet!

Vi vill att ni som kommer skriver en kommentar och talar om hur många ni blir som kommer från er familj. Detta för att vi ska veta hur mycket korv vi ska handla.

Varmt eller kanske man ska säga Kallt välkomna!

Bonny, Thomas, Göran & Mats!

21 kommentarer:

  1. hallåå :D

    jag kommer bara själv :D

    SvaraRadera
  2. Jag intar Skannebacken 17.00.

    SvaraRadera
  3. jag kommer med mamma o eventuella syskon o deras barn hehe ;), hör av mig senare :)//dennik

    SvaraRadera
  4. Jag kommer och har min syrra med. Mamma kommer senare om hon hinner. //Sebbe T

    SvaraRadera
  5. Jag Kommer med hela familjen !! och tyvärr Alvina:(

    Oliver!

    SvaraRadera
  6. jag kommer med hela min familj//fabbe

    SvaraRadera
  7. ja kommer med hela familjen/Rasmus

    SvaraRadera
  8. jag och mamma kommer.//NIKO#7 kanske bobban

    SvaraRadera
  9. Vi kommer tre - Oskar, Roger och Pernilla.
    Kommer först vid 17.45 - hinner inte hem tidigare.
    // Oskar N.

    SvaraRadera
  10. jag kommer dit =) jag äter hemma=) tack iallafall

    SvaraRadera
  11. tjena:D
    kommer själv ////Benjamin

    SvaraRadera
  12. Jag kommer tillsammans med Viktor //Daniel

    SvaraRadera
  13. Jag och Danne H kommer, tar Krågan mä oss. Finns det pulkor? Har pajat alla!!!
    :)

    SvaraRadera
  14. jag kommer själv // filip

    SvaraRadera
  15. daniel , viktor f och emil berg kommer också

    SvaraRadera
  16. Johan Åberg kommer!

    SvaraRadera
  17. RIKARD,ROLLE O TJOCKABERTA KOMMER

    SvaraRadera
  18. Hej
    jag kommer med Viktor E, hälsningar Emil L

    SvaraRadera
  19. Jag kommer själv! // Linus

    SvaraRadera
  20. Jag kommer själv
    Se upp i backen
    //Martin

    SvaraRadera
  21. jag och min familj kommer.Göran kommer inte han ät sjuk :( /// Pontus

    SvaraRadera