fredag 10 maj 2013

TACK

Jag vill passa på att tacka alla för denna fantastiska tid som vi har haft tillsammans i vårt P16 lag som jag tränat de senaste 10 åren. Vi har varit med om en helt fantastisk resa som nu slutar för min del, men jag lämnar er i trygga händer. Det har varit helt underbart att få träna er killar och ni har verkligen ställt upp för mig med er närvaro på träningarna och matcherna. Många stunder som jag aldrig kommer att glömma sitter långt inne i mitt huvud och kommer aldrig att försvinna. Ni har en plats i mitt hjärta och det kommer ni alltid att ha.

Jag har hela tiden haft ambitionen på att göra er så bra som möjligt och ni har verkligen utvecklats. Självklart kommer jag att finnas där i bakgrunden för er och behöver ni stöttning eller hjälp, så vet ni var ni skall vända er.

När jag nu lämnar så vet jag att Conny letar nya ledare för JAS och ni kan vara helt lugna han kommer att fixa detta och det kommer att vara klart inom kort.

Jag kommer nu att ta över klubbens damlag och det blir en ny utmaning och jag ser verkligen fram emot detta uppdrag.

Jag vill passa på att tacka alla mina spelare, ledare och föräldrar, syskon, vänner och Å/K IBS för dessa fantastiska och helt underbara år. Finns bara glädje efter denna tid och jag är riktigt stolt och glad för att ha fått vara med om detta.

Stort Lycka till!

Ps. Kör hårt killar!

//Thomas Hansson

2 kommentarer:

  1. Tack till en tränare

    Som förälder till ett barn i laget och som en hängiven supporter kan jag inte låta bli att tacka för allt det du har gjort i lagen som du varit involverad i.

    Vi kom till dina lag 2005/2006 och då var det både fotboll och innebandy som stod på schemat. Vecka efter vecka, månad efter månad, säsong efter säsong stod du där och instruerade, peppade, byggde lag och agerade förebild som den naturligaste sak i världen. Att du år efter år lyckats inspirera och bygga lag med först bångstyriga småungar och senare hormonstinna tonåringar imponerar djupt på mig. Jag vet vad du betytt och fortfarande betyder för många av spelarna i form av en trygghet i det sportsliga livet, men också som en förebild i det riktiga och viktiga livet.

    Att vi på vägen fått otroligt många underbara minnen för livet ser jag som en ren bonus! Aldrig kommer jag att glömma våra minnen av ljuva segrar, bittra förluster och härligt umgänge i Sporthallen, i Vellinge, i Staffanstorp, i Malmö, i Munka Ljungby, i Råbocka, i Göteborg, i Båstad, i Karlstad, i Stockholm, i Umeå och på alla andra ställen där du gett oss en bit av dig själv och ditt engagemang!

    Jag vet ju att du, precis som alla andra föräldrar som jag känner, har en stressad vardag med jobb, familj och andra intressen. Ovanpå detta har du alltid varit närvarande och en helt fantastisk förebild för både våra barn i laget och för oss föräldrar! Jag säger bara stort tack för det du gjort hittills och grattis till ett nytt uppdrag och lycka till så ses vi på läktaren!

    /Torbjörn

    SvaraRadera
  2. Håller absolut med Torbjörn.
    Fantastisk tid, otroliga minnen.
    Du har varit en klippa för killarna och oss föräldrar.
    Jag är så tacksam för allt du gjort för min Niko!
    Ser fram emot att se din framfart med damerna!
    Kram Cina

    SvaraRadera