torsdag 14 oktober 2010

Nyförvärv 3 Victor Hansson




Nyförvärv 3 Victor Hansson.
Vilken klubb kommer du ifrån?
Jag kommer från VV84.
Du har spelat i Å/K IBS innan hur kommer det sig att du väljer att komma tillbaka?
De hade ont om spelare i VV84 och skulle starta ett 18års lag istället. Jag kände inte att jag passade in där så då gick mina tankar till Å/K IBS. Å/K IBS är en bra fungerande klubb med bra spelare och ledare.
Ser du några förändringar i laget sedan du var här och spelade sist?
Ja, grabbarna har vuxit till sig och blivit både större och starkare. Det har även blivit ett helt annat tempo i spelet. Det är mycket mera fart och det gillar jag.
Om du skulle göra en "Victor Hansson" vad är det?
Det skulle nog vara att jag springer ifatt en motståndare och knycker bollen. Snabbhet är min styrka.

Vi hälsar Victor Hansson välkommen tillbaka och ser fram emot många bollstölder från motståndarna under säsongen!

5 kommentarer: