onsdag 29 december 2010

Föräldrar Cupen 2010


Föräldrar Cupen 2010 blev tät och rolig tillställning. Det var många föräldrar och syskon på plats.
Vi delade upp i 4 lag som spelade en mini Cup.
Efter seriespel så spelade trean och fyran i gruppspelet om tredje platsen. Ettan och tvåan spelade final om Cup segern.
Blå Laget blev tvåa.
Rosa Laget blev trea.
Röda Laget blev sist. (Som ni ser på bilden så har det röda laget droppat sina västar i ren förtvivlan)
Vinnare blev... Tja... Ni får gissa själva.
Tack för en rolig dag och tack för den kommande träningsvärken.


Bilder av Roger:
http://www.pixbox.se/pic_show_id31980040.html


4 kommentarer:

  1. Hade Ditte satt alla sina chanser så hade vi vunnit. Men kan man inte göra mål på de mackor som jag levererarde så är det svårt att vinna. Sen hade vi tunge Rolle som var lite förkyld??? jovisst. Bra lottning Roger och Bonny NOT!

    Provspelar nog för FCH efter jul istället.

    Nä, nu tar vi en påse chips och glömmer detta, jag är inte bitter.

    //Thomas

    SvaraRadera
  2. Inte mycket att säga Thomas. Gula, Vi spelade som ett lag och lät bollen göra jobbet. Inga individuella raider här inte... Vi hade en helt annan fysik än vad ni hade. Du vet väl att det är grundträningen som är nyckeln till seger?

    //Bonny.

    Ps. Martin: Om du letar efter bollen så kan du sluta för jag har den...

    SvaraRadera
  3. Haha, kul bonny...

    SvaraRadera
  4. Tomas!! om jag fått bollen på marken så hade jag satt den utan problem.. Men när man får skitpassningar hela tiden kan jag tyvätt inte förvalta den så bra...Så träna på lite passningar så blir vi nog ett bra team till nästa föräldrarmatch, och du glöm inte köpa ett löpband till Ameli så du också kan få upp din kondisen...För den har jag redan;)

    SvaraRadera