fredag 31 december 2010

Transport Gothia Cup 2011


Här kommer lite frågor om körningen till Gothia Cup 2011. Svara till vår mail adress (akibs.ledare@gmail.com)
1. Kommer att du köra bil dit?
2. Har du som kör någon plats över?
3. Har du ej skjuts?
4. Kör du upp en dag tidigare?
5. Tar du dig dit på något annat sätt?

Om du saknar transport så ta genast kontakt med de som har plats över i bilen!
Ni som inte har svarat på detta gör det snarast!!!

Skickat in uppgifter:
Oliver Lindberg Nilsson Klar
Benjamin Wiphagen Klar
Rikard Göransson Klar
Fabian Hansson Klar
Alexander Emilsson Klar
Rasmus Öhrn Klar
Emil Berg Klar
Oskar Nielsen Klar
Martin Lehmann Klar
Pontus Sjöberg Klar
Nikolaus Moberg Klar
Dennis Nilsson Klar
Jonathan Ikonen Klar
Kim Thern Klar
Viktor Johnsson Klar
Erik Wennerlund Klar
Linus Gustavsson Klar
Victor Hansson Klar

Hör av er så fort som möjligt men dock senast 2011-01-02!
Har ni andra frågor så passa på att ställ de också i samma mail. Vi tror inte vi behöver något föräldramöte om vi får frågorna på mail och sedan lämnar svar till er.
Mvh Thomas, Bonny och Göran

9 kommentarer:

  1. Halloj. Niko och jag åker med Sjöberg på Onsdagen. Benjamin har jag kollat med Lehaman, om han kan åka där. Hoppas det är ok, Maria och Torbjörn? Inga ändare planer?

    OJOJ Vad detta ska bli kul!! /Cina

    SvaraRadera
  2. jag har igen skjuts jag trodde vi skulle åka buss :S


    Erik

    SvaraRadera
  3. Ja, det stämmer,Cina! Vi har plats till Benjamin och en till. Vi kör upp på torsdan.

    Gott nytt år allihop!!!
    Fam Lehmann

    SvaraRadera
  4. HEJ!
    NÅGON SOM SKA KÖRA UPP FÖR DAGEN PÅ FREDAG?
    KANSKE EN PLATS ÖVER?
    ELLER NÅGON SOM VILL ÅKA MED MIG?
    RING ISÅFALL EIVOR (RIKARDS MAMMA)042-55289

    SvaraRadera
  5. Då har jag min bil full då! Jag(Pia),Jonte,Erik,Victor o Kim!

    SvaraRadera
  6. Förlåt, fel stavning på dig Viktor Johnsson!
    Då blir det Jonte,Pia,Erik,Kim o Viktor! Stämmer väl nu?/Pia

    SvaraRadera
  7. Victor Hansson åker med Martin!
    Maria

    SvaraRadera
  8. Yes de stämmer Pia;)

    SvaraRadera
  9. Tack för hjälpen Maria med Victor`s transport till Göteborg.
    Vi kommer på fredag och hejar.
    Hälsn Carina

    SvaraRadera