söndag 24 juli 2011

Råbocka Outdoor 2011

Nu är det dags att betala för den kommande turneringen. Eftersom anmälningstiden snart går ut så är det viktigt att pengarna kommer in till oss snabbt.

De som har anmält sig till att vara med 97:orna skall betala 175,00 kr/st

Fabian
Niko
Pontus
Martin
Jonathan
Benjamin
Victor H
Oskar

De som har anmält sig till att vara med 96:orna skall betala 220,00 kr/st.
I detta pris ingår anmälningsavgift, grillning på fredag kväll och frukost på lördag. Vi kommer att övernatta i Ängelholm en natt.

Erik
Viktor J
Oskar
Rasmus
Oliver
Rikard
Benjamin
Jonathan
Pontus
Niko
Fabian

Betalningen sker till Thomas innan tisdagen den 26/7.

Kom gärna med förslag på vad lagen skall heta.

Mvh Tränarna

2 kommentarer:

  1. skulle inte jag få va med i båda lagen...:/ska jag betala för 97+96 eller bara eller bara 96? jag vill gärna ha ett svar innan jag betalar. / Erik

    SvaraRadera
  2. Erik, ring mig så fort du kan.

    Mvh Thomas

    SvaraRadera