söndag 30 december 2012

Benjamin Inför distrikslags SM P-97


Vi passade på att intervjua våra skånelagsspelare inför resan till Umeå för SM spel för våra duktiga 97:or.

Benjamin Wiphagen

1, Hur känns ditt innebandyliv just nu?
Det känns faktiskt väldigt bra. När jag kom med i Skånelaget ökade mitt självförtroende och jag hoppas det fortsätter på samma spår.

2, Du är en av sju från Åstorp/Kvidinge IBS som kom med i Skånelaget för 97:or, hur känns det?
Det känns bra att vara en i gänget, all heder till tränarna som tagit oss till denna nivå.

3, Hur har det gått för Dig på Skånelagets samlingar, träningar och matcher?
Jag tycker det har gått bra. Har varit kul att spela med olika spelare.

4, Vad tror Du om Skånelagets chanser uppe i Umeå?
Jag tror det finns stor chans att vi kommer att komma långt, det känns som vi har ett starkt lag.

5, Hur känns det att spela med spelare som Du normalt möter i serien?
Det känns kul att knyta kontakter inom de olika föreningarna.

6, Om Du får tippa, vem spelar finalen och hur slutar den?
Jag har ingen aning, men Skåne i final hade inte varit fel.

Vi tackar Benjamin och önskar honom lycka till i Umeå!

//Tränarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar