onsdag 14 december 2011

New Body Cup 2011 Flyttat till 18/12


New Body Cup 2011

Nu är det åter dags för New Body Cup, vi kommer i år att arrangera denna cup i Åstorps Sporthall den 18/12. Så här ser spelschemat ut;

Kl. 12:30 Å/K IBS – Kusten
Kl. 14:15 Kusten – Engelholm Ungdom
Kl. 16:00 Engelholm Ungdom – Å/K IBS

Vi behöver hjälp med sekretariatet, kiosk och städning. Därför hade vi varit tacksamma om Ni kan lägga en kommentar nedan om vad Ni kan hjälpa till med. Se till att så många som möjligt kan hjälpa till så blir allting mycket lättare. Följande behövs;

6 st i sekretariatet indelat i 2 pass, man sitter 3 och 3.

Tider för sekretariat
12:15 – ca 15:00 Roger, Tommy, Mats (fullt)
ca15:00 – ca 17:15 Roger, Ameli, Cina, (Rolle) (fullt)

Tider för kiosk
12:00 – 14:15 Pia, Pernilla, Carina (fullt)
14:15 – 17:30 Torbjörn, Sonja, Stephan (fullt)

Städning efter sista matchen ordnar följande (fullt)

Ulla-Carin, Sophie, Mirre och Eivor.

Se även till att bjuda ner så mycket folk som möjligt denna dag, så att vi får hjälp från läktaren. Det är inte varje dag vi spelar SM.

Vi har tagit samma personer som erbjöd sig att hjälpa till, skulle det nu vara så att ni inte kan denna nya tid. Hör av er så fort som möjligt.

Med vänliga hälsningar

Tränarna

3 kommentarer:

  1. Är där ju ändå så vid behov kan jag sitt i sekreteriatet hela tiden, annars tar jag pass 1
    Tommy

    SvaraRadera
  2. Jag kan tyvärr inte närvara denna gång . Patrick G

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Helt ok med min kiosktid, men problemet denna gången är att jag även ska stå i kiosken på fotbollen/S-torp timmarna innan - så det kan vara så att jag blir lite sen, men jag kommer iaf! Bara så ni vet:)

    Hälsningar Sonja T // Rasmus Ö

    SvaraRadera