onsdag 3 mars 2010

P13 2010-03-06 Å/K IBS - Munka-Ljungby IBK

Samling Lördagen 2010-03-06 14:45 i Åstorps sporthall
Matchstart 16:00 i Åstorps sporthall

Målvakt: Oskar Nielsen

Centrar:
Fabian Hansson
Benjamin Wiphagen

Forwards:
Pontus Sjöberg, Dennis Nilsson
Niko Moberg, Kim Thern
Viktor Johnsson, Emil Berg

Backpar:
Oliver Lindberg Nilsson, Martin Lehmann
Rasmus Öhrn, Rikard Göransson
Alexander Emilsson, Johan Åberg


Sekretariat:
Rolle & Christer

Kiosken:
Förälder till Niko Moberg & Emil Berg.

Om ni inte kan deltaga så kontakta oss på akibs.ledare@gmail.com senast Fredag 18:00.

5 kommentarer:

  1. Viktor Johnsson3 mars 2010 kl. 22:04

    Fan vad dom ska få. O då menar jag ej 10-10 hahah:)

    SvaraRadera
  2. Jag jobbar. Kommer ca 15.50. Kan stå därefter om det går bra. /Cina

    SvaraRadera
  3. Stressa inte Cina, både Stephan o jag är där/ UllaCarin

    SvaraRadera
  4. Tack snälla!! Tror jag åker tåg, och det vet man ju aldrig med tidden!! Vi ses på lördag/Cina

    SvaraRadera
  5. sitter och bitter naglarna uppe i falköping, som ni vet kunde jag inte vara med på dagens match. maila/ring mig gör vad som helst bara jag får reda på hur det går för killarna. men jag vet att killarna kommer att klara det utmärkt :)
    hälsningar er tränare göran

    SvaraRadera