tisdag 23 mars 2010

Svarta Pantrarna film


Dennis har gjort en film! Titta och njut!

10 kommentarer:

  1. riktigt bra gjord DENNIS..samma här längtar redan!!!
    tack alla spelare och tränare för en riktig bra innebandy säsong ses nästa år med mer fighter instälnig
    JAG ÄLSKAR INNEBANDY!!

    SvaraRadera
  2. Viktor Johnsson23 mars 2010 kl. 14:09

    HÄRLIGT DENNIS. Riktigt bra video. Det har varit en underbar säsong. Med Gothia i framkanten. Tack för allt Tomas,Bonny,Göran.

    SvaraRadera
  3. Riktigt bra film!
    Dåligt bara att jag inte var med när du visade alla spelarna i början :(

    SvaraRadera
  4. Riktigt bra film!

    det ska bli roligt nästa säsongen

    SvaraRadera
  5. Dennis drömmen Nilsson23 mars 2010 kl. 18:53

    tack allihopa, ojsan jag visste att jag hade glömt någon :( sorry martin!

    SvaraRadera
  6. Clara sa..

    Bra film Dennis drömmen Nilsson..
    det har varit roligt och spännande att titta på matcherna.Jag längtar till nästa säsong.

    SvaraRadera
  7. jaja sånt som händer ;)

    SvaraRadera
  8. KANON Dennis!!!Man blir ju alldeles rörd.. Du visar ju att du e en mjuk kille innerst inne.Tack själv för en rolig säsong, kryddad med de mesta som en tränare kan önska sig.

    SvaraRadera
  9. clara sa...

    NI ÄR BÄST

    SvaraRadera
  10. Dennis drömmen Nilsson24 mars 2010 kl. 20:03

    haha tack allihopa för att ni gilla den!
    Jo jag vet jag är super mjuk :).
    Självklart är vi bäst!

    SvaraRadera