torsdag 27 januari 2011

2011-01-29 Malmö FBC - Å/K IBS




Samling Lördagen 2011-01-29 11:45 i Åstorps sporthall

Matchstart 14:00 i Baltiska Hallen

Kedjespelare:
Victor Hansson
Fabian Hansson
Benjamin Wiphagen
Dennis Nilsson
Pontus Sjöberg
Nikolaus Moberg
Kim Thern
Linus Gustavsson
Emil Berg
Rasmus Öhrn

Backar:
Martin Lehmann
Alexander Emilsson
Viktor Johnsson
Oliver Lindberg Nilsson
Jonathan Ikonen
Rikard Göransson

Målvakter:
Oskar Nielsen
Erik Wennerlund

Om ni inte kan deltaga så kontakta oss på akibs.ledare@gmail.com senast Fredag 18:00.

4 kommentarer:

  1. Hej

    Finns det plats för Emil i någon bil?
    Stephan hinner ej hem

    Mvh UllaCarin

    SvaraRadera
  2. Hej UllaCarin.
    Det fixar sig. Jag ska inte hem direkt utan till HBG en sväng efteråt.Men plats finns.. /Cina

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket Emil är på plats i morgon / UllaCarin

    SvaraRadera
  4. hej jag e hos min pappa i Malmö jag tar mig direkt till matchen i morgon :)



    ///Erik

    SvaraRadera