tisdag 4 januari 2011

Avresa Gothia


För er som inte kör upp dagen innan eller vill köra själva så kör vi i samlad trupp upp på Torsdag förmiddag. Ni som vill samköra upp på torsdagen lämna en kommentar nedan så vi vet vilka vi ska vänta på.

Vi samlas 11:00 vid Sporthallen.

Vi kommer då att köra upp till Gothia Towers hotellet i Göteborg. Där kommer vi att kunna checka in vid 13-14 tiden.

Vi kommer att samlas 14:00 i receptionen Gothia Towers för information. Vi kommer då även att dela ut matbiljetter.

Efter att vi har haft en kort samling så går vi och äter. Vi har möjlighet att äta fram till 15:00 så vi får ta ett snabbt och effektivt möte.

Välkomna ombord Gothia Cup 2011 äventyret!

6 kommentarer:

  1. Öhrn och Emilsson samkör mvh henke

    SvaraRadera
  2. ok jag är där kl 11.00 :)

    victor hansson

    SvaraRadera
  3. Min bil kommer också till avfärden 1100! Jag har ju Jonte,Erik,Viktor och Kim i min bil/Pia

    SvaraRadera
  4. jag är där nere 11.00 mvh viktor

    SvaraRadera
  5. Vi är där kl 11/Maria

    SvaraRadera
  6. jag är där nere 11.00

    SvaraRadera