torsdag 18 februari 2010

P13 2010-02-20 Å/K IBS - IBK Landskrona

Samling Lördagen 2010-02-20 11:30 i Åstorps sporthall
Matchstart 12:30 i Åstorps sporthall

Målvakt: Oskar Nielsen

Centrar:
Fabian Hansson
Benjamin Wiphagen

Forwards:
Pontus Sjöberg, Dennis Nilsson
Niko Moberg, Kim Thern
Viktor Johnsson, Rikard Göransson

Backpar:
Oliver Lindberg Nilsson, Johan Åberg
Rasmus Öhrn, Alexander Emilsson
Martin Lehmann

Sekretariat:
Rolle & Christer

Kiosken:
Förälder till Johan Åberg & Niko Moberg.

Om ni inte kan deltaga så kontakta oss på akibs.ledare@gmail.com senast Fredag 18:00.

3 kommentarer:

  1. Nu vinner vi fan killar:D

    SvaraRadera
  2. Det är min jobbe helg. Jag har tagit lite komp för att se matchen. Måste åka när slut signalen går... Jag står hellre när jag är ledig. Så jag slipper jaga.. Någon som kan ta min plats? /Cina

    SvaraRadera